Na jednání Výboru pro územní rozvoj, veřejnou správu a životní prostředí jsem proto navrhla, aby Česká pošta a Ministerstvo vnitra lépe komunikovali s občany a starosty měst ohledně rušení poboček a zefektivnily se služby České pošty. Komunikace je důležitá, když se nekomunikuje, děje se pak to, že se rozhodne, že v Hodoníně zůstane ze čtyř poboček Pošty jenom jedna, která navíc není úplně nejlépe dostupná. Chápu, že Česká pošta má ekonomické problémy, ale je na místě mluvit se starosty, kteří nejlíp znají místní poměry.
Zároveň je nutné, aby se případně využívaly možnosti, které už fungují. Třeba Pošta Partner. Pošta je provozovaná třetí osobou, například obcí nebo v obchodech. Rozsah poskytovaných poštovních služeb odpovídá klasické poště, takže služby pro občany jsou zachované, Česká pošta se finančně podílí na provozu, ale nemusí investovat do celé vlastní pobočky.
Tento návrh byl jednomyslně přijat.